Яндекс змінює підхід в роботі з ключовими цілями в директі. Тепер їх налаштування будуть прямо залежати від обраної стратегії, а самі ключові цілі будуть доступні тільки при необхідності. Це спростить роботу зі стратегіями і дасть більше можливостей для налаштувань.

Вже зараз можна оптимізувати кампанію зі стратегією “цільова частка рекламних витрат” за кількома цілями з оплатою за конверсії, а також вказувати динамічну цінність мети.

Також яндекс.директ оновив блок»ключові цілі”. Раніше він існував окремо від стратегій, тому іноді маркетологи спочатку вказували їх, а потім на етапі вибору стратегії вибирали для оптимізації одну мету. Тепер “ключові цілі «знаходяться всередині блоку» стратегії” і будуть доступні не у всіх стратегіях.

У стратегіях “ручне управління ставками з оптимізацією” і» оптимізації кліків ” блок з ключовими цілями буде активний завжди. “ключові цілі” в цих стратегіях підказують алгоритмам яндекса, які цілі пріоритетні для рекламодавця, а також дозволяють стежити за доходом від реклами в майстрі звітів.

А якщо вибрати оптимізацію по конкретній меті в конверсійної стратегії, блок з ключовими цілями не з’явиться, тому що їх налаштовувати не потрібно. Також були прибрані раніше налаштовані ключові цілі в кампаніях, де вони не знадобляться.

У стратегії “цільова частка рекламних витрат” з оплатою за конверсії тепер можна вибрати оптимізацію не по одній, а по декількох ключових цілях. А також вказати ключову мету з динамічною цінністю при будь-якій моделі оплати, коли цінність залежить від продажу конкретного товару.

Цінність конверсії – це оцінка доходу, який буде отриманий при досягненні мети. Вона вказується в директі.

Динамічна цінність конверсії-це дохід, який рекламодавець отримує при досягненні мети і передає його через метрику або api.

Нагадаємо, стратегія «цільова частка рекламних витрат» з’явилася в директі на початку червня. Вона дозволяє купувати конверсії по цілі з урахуванням цільової частки витрат на рекламу.

У липні яндекс дозволив рекламодавцям, які використовують цю стратегію, платити тільки за конверсії, що відбулися. Таким чином, стратегія може приносити конверсії і витримувати при цьому цільову частку витрат на рекламу в 10% від ціни товарів, які купив користувач.