Компанія meta platform напередодні оскаржила рішення британського управління з конкуренції та ринків( cma), яке зажадало скасування угоди 2020 року з поглинання сервісу giphy — відомство наполягло на продажу компанії.

Джерело зображення: knfind / pixabay.com

Рішення британського антимонопольного органу створило прецедент, коли великій технологічній компанії фактично наказали позбутися придбаного раніше активу. Управління cma, на чолі якого стоїть андреа коселлі (andrea coscelli), посилило роботу по техногігантам, і в першу чергу по домінуючим на ринку онлайн-реклами meta і google.

Meta підкреслила, що сервіс giphy взагалі не представлений у великобританії: у компанії немає в країні ні співробітників, ні офісів, ні окремих доходів. Cma ж, у свою чергу, зазначила, що тільки британці шукають на giphy мільярд gif-файлів на місяць, а 73% часу, який жителі країни проводять в соцмережах, припадає на сервіси facebook, instagram і whatsapp, що належать meta. Відомство припускає, що giphy також може вийти на ринок медійної реклами — і якби сервіс був незалежним, він би в перспективі став конкурентом facebook.

Партнер юридичної компанії crowell&moring пітер броудхерст (peter broadhurst) впевнений, що подібні кроки відомства можуть створити невизначеність для компаній, які намагаються укладати угоди з гравцями, з якими вони поки не конкурують, але в подальшому можуть вступити в боротьбу.