Phonearena з посиланням на звіт фірми sensor tower повідомляє, що витрати користувачів на покупки всередині додатків, преміальні додатки і підписки в магазинах apple і google в цьому році можуть скласти $133 млрд.це означатиме зростання за рік на 19,7% з $111,1 млрд в минулому році. Тоді зростання в порівнянні з 2019 роком було 21%. Витрати в магазині apple повинні зрости на 17,7% до 85,1 млрд. У магазині google приріст складе 23,5% до $47,9 млрд.

Як і в минулому році, витрати користувачів в магазині apple в 1,8 рази більше в порівнянні з магазином google. З урахуванням обох магазинів найбільший дохід серед неігрових додатків отримує tiktok. За перші 11 місяців року дана програма заробила $2 млрд, що означає зростання на 67% в порівнянні з цим же проміжком часу в минулому році.

До кінця року доходи tiktok в обох магазинах в сумі складуть $2,3 млрд, а за весь час існування це значення дорівнює $3,8 млрд.на другому місці знаходиться youtube, далі йдуть додатки piccoma, tinder, disney+. У магазині перші два місця в нинішньому році займають tiktok і youtube, далі розташовуються tinder, tencent video і iqiyi.

В магазині google tiktok тільки четвертий, а на першому місці хмарне сховище google one. Японський манга-сервіс piccoma на основі підписки другий, disney + третій, hbo max п’ятий.

Кількість завантажень за рік поки зросла всього на 0,5% до 143,6 млрд.у google play store це значення збільшилося з 108,5 млрд до 111,3 млрд. У магазині apple число завантажень знизилося на 6,1% до 32,3 млрд.

Найчастіше встановлювали tiktok. У двох магазинах цей додаток завантажили 745,9 млн разів, що на 24% нижче торішнього показника. Додатки соціальних мереж і месенджерів находzтся на провідних ролях. Facebook займає друге місце, instagram третє, whatsapp четверте, messenger п’яте.

У магазині apple за tiktok знаходяться youtube, whatsapp, instagram, facebook. У магазині google лідирує facebook з числом скачувань 500,9 млн. У двох магазинах facebook завантажили 624,9 млн разів, що на 12% нижче торішнього значення.

Витрати на мобільні ігри склали $89,6 млрд, що означає зростання на 12%. Якщо ж дивитися на відсоток від загального числа додатків, спостерігається спад з 74,1% в позаминулому році до 67,4% в цьому. На частку ігор припадає 61,5% доходу app store. У магазині google частка ігор становить 78%.

Ігри заробили в магазині apple $52,3 млрд (+9,9%). Гра honor of king виявилася найприбутковішою з доходом $29,5 млрд тільки в магазині apple, що на 16% краще торішнього значення.

У магазині google на ігри витратили $37,3 млрд (+16,6%). Лідирує гра coin master з доходом $ 912 млн (+13%).

Установки мобільних ігор скоротилися на 1,6% до 55,3 млрд. Це не дивно, оскільки в минулому році через пандемію був сплеск ігрової активності. Установки в магазині apple зменшилися на 14,9% до 8,6 млрд.у магазині google було 46,7 млрд завантажень (+1,3%). В обох магазинах найчастіше встановлювали гру garena free fire. Якщо дивитися окремо, в магазині apple лідирує pubg mobile, у google знову garena free fire.