Tesla опинилася серед декількох сотень представників автопрому, які звернулися до торгового представництва сша (ustr) з проханням про звільнення від мит на імпортовані з китаю матеріали і запчастини, які використовуються при виробництві або ремонті автомобілів.

Джерело зображення: blomst / pixabay.com

Проблеми з поставками викликали в сша різке зростання цін на нові і старі автомобілі. Цьому сприяли і мита, встановлені американською стороною на початку торгової війни з китаєм. Для деяких компаній були зроблені винятки, проте всі пільги закінчилися в кінці попереднього — початку поточного року. У жовтні ustr заявило, що розгляне можливість відновлення пільг для ряду компаній, особливо в тих випадках, коли мова йде про безальтернативний імпорт з китаю.

Минулої середи tesla подала три публічні коментарі (заявки) на підтримку скасування ввізних мит на графіт, який використовується при виготовленні анодів для тягових акумуляторів для електромобілів. Компанія уточнила, що даний матеріал в необхідних кількостях може бути поставлений тільки з материкового китаю. Ініціативу підтримала sk battery america і її материнська компанія sk innovation. За підрахунками авторів видання resource world, на один електромобіль припадає близько 100 кг графіту.

Автопром стурбований не тільки графітом. Компанії toyota, magna і autozone виступають за скасування мит на електроприводи для автомобільних сидінь, друковані плати для камер в системах допомоги водієві, а також інших компонентів і сировини. На початку торгової війни з китаєм глава tesla ілон маск (elon musk) кілька разів звертався до колишнього президента сша в твіттері. Зокрема, він пропонував вводити симетричні мита тільки в тих випадках, коли їх зі свого боку вже ввів пекін. Минула середа була крайнім терміном подачі заявок в ustr – всього було подано 2024 коментаря, включаючи 3 від tesla.