Давно відомо, що на новому підприємстві в німеччині компанія tesla буде не тільки збирати електромобілі, але і випускати тягові батареї. Запуск серійного виробництва транспортних засобів постійно відкладається через бюрократичні нюанси, а у випадку з підготовкою до виробництва акумуляторів компанія готова відмовитися від державних субсидій на суму понад $1 млрд.

Джерело зображення: tesla

Минулого року tesla подала заявку на участь у державній програмі субсидування, претендуючи на €1,14 млрд підтримки. Минулого тижня заяву було відкликано, і даний факт був підтверджений як німецькими чиновниками, так і генеральним директором компанії ілоном маском (elon musk). Виробництвом тягових батарей в околицях берліна tesla як і раніше готова займатися, просто вона тепер не претендує на державну підтримку. Ілон маск взагалі зробив вигляд, що є противником будь-якого роду субсидій, особливо щодо викопних видів палива.

За даними the financial times, причина відкликання заявки tesla була прозаїчною. Згідно із законом, компанія може претендувати на отримання субсидій тільки в тому випадку, якщо вперше розгортає виробництво тягових батарей. Tesla вже випускає тягові батареї в сша, тому на підтримку німецької влади в цьому питанні вона формально розраховувати не може. Крім підприємств в неваді і фремонті, випуском батарей в інфраструктурі tesla повинні займатися заводи в шанхаї і техасі. Берлінський майданчик в цьому сенсі ніяк не може претендувати на унікальність.