На думку глави компанії daimler оли калленіуса (ola kallenius), один з уроків глобального дефіциту напівпровідникових компонентів полягає в тому, що прийшов час оновлювати продукцію.

Джерело: bloomberg.com

Починаючи з 2017 року mercedes-benz спільно з nvidia розробляє апаратні платформи для бортових інформаційно-розважальних систем і систем автономного водіння на базі штучного інтелекту. Однак у випадку з автовиробником дефіцит чіпів був пов’язаний не з передовою електронікою, а з найбільш простими компонентами.

“це найпростіші компоненти за мінімальною ціною”,-заявив пан калленіус в ході інтерв’ю, яке він дав у штаб-квартирі mercedes в американській атланті. Найбільші проблеми доставили недорогі чіпи на зразок тих, що використовуються для відкриття і закриття дверей автомобіля. Тому компанія прийняла рішення замінити їх більш дорогими версіями. “разом з виробниками чіпів ми намагаємося замінити деякі з більш простих, застарілих компонентів більш сучасними ,у яких більше [складських] запасів”, – додав пан калленіус.

За його словами, подібні зміни переживає вся автомобільна індустрія. Глобальний дефіцит чіпів став серйозним випробуванням для галузі з більш ніж віковою історією, особливо з урахуванням того, що зараз виробники прагнуть прискорити перехід до «розумного» транспорту. На початку року світовий автопром знаходився на підйомі: росли ціни на автомобілі, а разом з ними і прибутки. Але оптимізм різко спав після того, як через пандемію чіпмейкери в малайзії були змушені перекрити поставки автомобільної електроніки, і прогнози за обсягами виробництва звалилися для всього світового автопрому.

” давайте просто визнаємо, що нам доведеться жити в умовах невизначеності, поки ця нестабільність не зникне. Більшість клієнтів нас розуміє-вони теж читають газети і знають, що щось відбувається», — підсумував пан калленіус.