Абсолютно раптово корейський серіал “гра в кальмара ” з локального азіатського розваги перетворився на світову сенсацію і головний проект цієї осені. Режисер і сценарист дорами хван дон-хек довгих десять років йшов до свого успіху, отримуючи відмови від провідних студій і тамуючи розчарування в іграх на playstation . Ця любов до sony проявилася в айдентиці фінальної версії шоу з уже канонічними трикутниками, квадратами і кружками. Але як би там не було, завзятість режисера і формула королівської битви з сильним соціальним аспектом і приголомшливим візуальним рядом змогла підкорити серця мільйонів глядачів.

У центрі сюжету-невдаха сон гі-хун, який загруз у боргах і сидить на шиї у матері. І снігова куля проблем тільки збільшується. Колишня дружина з новим чоловіком хочуть переїхати з його дочкою з кореї в штати, кредитори загрожують вирізати нирку, а дивом виграні на скачках гроші викрадає спритниця. Перебуваючи в тотальному відчаї, сон гі-хун зустрічає незнайомця, який пропонує зіграти з ним просту дитячу гру. Здобувши перемогу і отримавши гідну суму грошей і візитку, головний герой вирішує використовувати можливість взяти участь в таємній грі і виграти 40 мільярдів вон. Правда, незабаром стає зрозуміло, що в цьому змаганні виживуть далеко не всі.

Автори серіалу використовують традиційну формулу королівських битв з фокусом на декількох героях, які проходять моральну трансформацію, демонструючи глядачеві свої як позитивні, так і негативні якості. Складні характери і їх драматична передісторія дозволяють легко маніпулювати аудиторією, пропонуючи їй передбачувані ходи або викочуючи раптові драматичні повороти. Зайвими в цьому розрідженому дії залишаються тільки лінії з продавцями органів і поліцейським, які не приходять ні до якого завершеного результату і лише руйнують магію основного дії.

Набір героїв, куди входить іммігрант з пакистану, розорився бізнесмен, бандит, смертельно хворий старий, північнокорейська перебіжчиця і готова на все жінка створюють потрібну хімію і до фінальної серії утримують інтригу. Сам проект, як і недавні ” паразити “, грає на полі соціальної драми, використовуючи гру і криваві випробування в якості декорацій для модного послання про соціальну несправедливість, розбещеності багатих і шансі суспільства на порятунок.

Безумовно, до “гри в кальмара ” на малих і великих екранах виходили й інші проекти у форматі “королівської битви”, включаючи недавню ” алісу в пограниччі “, але саме хван дон-хеку вдалося зловити важливу для величезної аудиторії тему соціальної нерівності, обернувши її у форму захоплюючого і дуже привабливого оповідання. І хоча на хвилі успіху серіалу мова вже йде про другий сезон, нам здається, що в цій історії з відкритим фіналом він буде тільки зайвим.

8/10