вчора завершився великий літній пітерський фестиваль цифрового мистецтва chaos construction 2021. Ця demoparty-одна з найстаріших в росії, що дожила до наших днів, і починала свою діяльність в дев’яностих роках минулого століття. Це дуже іменита конференція, досить сказати, що на двадцятирічний ювілей її відвідував світоч спо річард столлман.

Chaos construction існує і розвивається завдяки невеликій і згуртованій команді організаторів-однодумців. Родоначальником і хранителем фестивалю є вселовод потапов, який несе свій тягар організатора з самого першого року проведення цієї конференції. Наскільки я зрозумів, йому з року в рік допомагають відеоінженери і на всі руки майстра володимир (redji33) і тимофій (tim) m_hawk, адміністратор cate archer, і інші хлопці. У 2021 році літній етап фестивалю, через короновірусної обстановки, проводився не в санкт-петербурзі, а в ленінградській області, де м’якше обмеження і було менше ризику непередбаченої скасування за вимогами регулятора.

Я мав можливість особисто відвідати два конкурсних дні цього фестивалю. Щоб присутність на фестивалі була цікавішою, я вирішив підготуватися за повною програмою:

  • зробив роботу retrogram на конкурс one scene demo compo (combined). Для створення демо використовував фрагментні шейдери glsl, що запускаються в модифікованому bonzomatic;
  • зробив доповідь-презентацію своїх самописних ігор для мікроші, які лежали в моїх архівах 30 років, і нарешті були оприлюднені. Доповідь називається “цифрові розкопки ретрогейминга. Ігри для пк “мікроша”, які ніхто не бачив”;
  • притягнув на ретровиставку мікрошу зі старовинним електронно-променевим телевізором sony;
  • уболтал представників підростаючого покоління зробити конкурсні роботи в номінаціях modern graphics і one scene demo compo (combined);
  • заправив машину бензином і привіз натовп стражденних в селище рощино, де проводився цей захід.

Як результат в скарбничку моїх досягнень:

demo retrogram

У конкурсі one scene demo compo (combined) разом з гіпножабою (hypnotoad) товариша norduk-а. Так, вийшло два перших місця, тому що наші роботи набрали однакову кількість очок.

Як результат в емоційному плані – море позитиву, спілкування з ідейними і грамотними людьми, досвід виступу на сцені в розмовному жанрі, участь в мережевих зарубах по quake і doom, колупання з ретроконсолями і все таке інше.

Цією новиною я починаю серію постів про літній chaos construction 2021. Я буду потихеньку викладати фото і відео-матеріали, які мені вдалося зібрати, буду публікувати исходники демо retrogram і викладу завантажувальні образи ігор для мікроші, про які йшла мова в моїй доповіді.