Жанр mmorpg — це про компанію. Велику компанію, в якій ви проходите різні підземелля, боретеся з елітними противниками і вбиваєте величезних босів. Останнім часом розробники ігор цього жанру з якоїсь невідомої причини все частіше і частіше намагаються запхати в ігри жанру mmorpg високорівневий контент для гравців-одинаків, порушуючи таким чином ключове правило — масову багатокористувацькість.на щастя, в new world студія amazon games робити цю помилку не стала. Практично всі ендгейм-активності розраховані на проходження групою, а деякі з них — цілою гільдією. Ось про гільдії сьогодні і поговоримо.

Світ гри-острів aeternum-розділений на окремі території зі своїм регіональним центром-містом. У цьому поселенні розташовуються всі верстати для крафта, аукціон і фракційні представники-npc. Фракцій всього три, і вони постійно ворогують між собою за контроль над навколишніми землями. Саме цей вибір гравець робить першим – який бік конфлікту прийняти.

Після того як ви визначитеся, вам відкривається можливість подати заявку в одну з гільдій (в new world вони називаються “компанія”) обраної сторони, зв’язавши свою подальшу гру з цим колективом. Звичайно, ви можете продовжити грати і без спільноти, одному або в команді з друзями, але в даному матеріалі не про це йде мова.

Для російського брата-геймера (або сестри-геймерші) слово “гільдія” сакральне. Топові спільноти снд в mmorpg ведуть свою історію мало не з кінця 90-х — початку 00-х років, і налічують у своїх рядах кілька сотень постійних учасників. Всього в нашому регіоні набереться з дюжину таких тагів, а ігор, які об’єднали б більшість з них навколо себе, зовсім мало, вистачить пальців однієї руки для перерахування. І ось, “новий світ” став одним з таких проектів.

У грі вигода гільдії очевидна: якщо ваша організація досить сильна, гравці вмілі і сильні, а кількість активних бійців досягає п’ятдесяти чоловік, то ви з величезною часткою ймовірності захопіть владу в одному з доступних міст, підпорядкувавши собі навколишню територію з фортом для майбутніх облог. Якщо землі нікому не належать, ви отримаєте їх після внеску 100 000 монет, а територія навколо забарвиться в колір вашої фракції. Всього таких зон одинадцять, три залишилися захопити на даному етапі розвитку гри не можна.

Світ

Лідер гільдії стає градоначальником, і в його владі визначати податковий відсоток для економічних угод в підконтрольному поселенні. Також він несе повну відповідальність за поліпшення якості життя тих, хто знаходиться в його місті — підвищує рівень крафтових верстатів, що дозволить створювати предмети більш високих грейдів. Чим вище рівень розвитку міста і нижче в ньому податки, тим привабливіше він буде для оточуючих і тим охочіше вони будуть купувати будинки на цій території і займатися ремеслом, підвищуючи через податки казну градоначальника. Подивитися, які переваги даються на території для вашої фракції, завжди можна в меню міста (лфм по значку міста на карті світу), натиснувши на жовтий знак питання benefits. Очевидно, що захоплення територій вашої фракцією — справа дуже потрібне і вигідне, і чим більше земель захоплять представники вашого боку, тим простіше вам буде добувати рідкісні ресурси, дешевше телепортувати, вище удача, нижче ціна на покупку будинку і тому подібні плюшки.

Для поліпшення рівня життя в місті градоначальник або його консул (призначений офіцер гільдії, помічник лідера з управління тагом) запускають в роботу міські проекти — масштабну процедуру, що вимагає зусиль і вкладень від всіх гравців, які відвідують це поселення. Будь авантюрист може підійти до дошки з оголошеннями, взяти там завдання, виконати його, і це привнесе свою лепту в розвиток. Коли потрібну кількість досвіду зароблено, лідер вносить плату за поліпшення, а рівень життя міста буде підвищений. Якщо ж плати за місто не надійде — чекайте вторгнення. Це особливий івент, про нього ми вже писали у відповідному огляді високорівневого контенту, зараз немає сенсу заглиблюватися в подробиці.

Війна

Цілком природно те, що такий ласий шматок, як своя територія, стане об’єктом для нападу з боку гільдій інших фракцій. Власне, наші найбільші таги заради цього в new world і прийшли. Війна! точніше, облоги фортів. Найголовніший високорівневий pvp-івент на даний момент розвитку гри. Запустивши на тлі епічну пісню групи manowar warriors of the world united, сотня гравців стикаються в лютій сутичці один з одним з єдиною метою — захопити або утримати владу над територією. Але щоб це сталося, для атакуючої фракції необхідно виконати кілька умов.

Перше: вам необхідно набрати достатню кількість очок своєї фракції на ворожій території. Для цього ваша організація буде виконувати відповідні pvp-завдання, що несе за собою певний ризик бути вбитим в процесі. У разі загибелі ви втрачаєте всі pvp-квести, і доведеться починати за новою.

Якщо власники території або представники цієї ж фракції не зацікавлені у війні на своїх землях, вони звернуть увагу на зростаючу смужку впливу противника, яка розташовується під іконкою міста. Буде зібраний рейд, включений бойовий режим, і почнеться полювання на противника, що призведе за собою захоплюючі битви у відкритому світі new world. Ці сутички-друга причина, по якій наші таги прийшли в цю гру. Одна справа облога, івент, який проходить в зазначений час, в якому є свої правила і умови, а взяти участь можуть “не тільки лише всі”. © інше-пара сотень бійців з кожного боку і масове месилове на кілька годин. Суцільний фан, головне, щоб відеокарта витягнула потрібний fps.

Отже, ви виконали потрібну кількість pvp-місій і готові оголосити війну. Відразу уточнення. Паралельно з вами репутацію можуть виконувати і інші гільдії однієї фракції. Якщо їх внесок виявиться більше 10% від загального числа, лідер цієї гільдії також зможе претендувати на право почати облогу. Але його шанси будуть рівні відсотку вкладу в шкалу прогресу ослаблення території противника.

Нарешті, війна оголошена. Відразу ж відкривається набір учасників на майбутній івент. Будь-який бажаючий представник протилежних сторін може подати заявку на участь в облозі, а лідери вже самі виберуть серед них 50 кращих і поведуть за собою в бій. Війна пройде в певний період, який вибирає заздалегідь захищається сторона. Всі учасники будуть телепортовані на полі битви до форту території. Завдання атакуючої гільдії-захопити всі контрольні точки, вломитися в форт захисників і взяти під контроль центральний прапор. Завдання захищаються, природно, не дати їм цього зробити. Мало того, вже захоплені точки перед фортом відбити назад не можна, що значно погіршить становище обороняються. Переможець отримує контроль над територією.

На допомогу сторонам конфлікту гра пропонує різне облогове і захисне спорядження. Всякі міни, гармати, скорострільні турелі, балісти — ось це ось все. Захисники отримують це безкоштовно, проте їх потужність безпосередньо залежить від рівня розвитку відповідного міського проекту. Під час облоги вам будуть поставлятися ресурси, які ви будете використовувати для ремонту будівель.

А ось атакуючим доведеться купувати свою зброю перемоги у військовому таборі за особливі жетони, які вони набивають прямо на полі бою.

І наостанок. Дивно, але фракції “нового світу” не пропонують багато унікальних ігрових переваг. Якщо ви турбуєтеся про те, яку сторону варто вибрати, і при цьому не перебуваєте в гільдії, природно, беріть ту, у якій більше територій. Адже, крім кольору, різниця між сторонами конфлікту виражається лише різними квестовими ланцюжками і певним унікальним спорядженням у npc-торговця. В цілому, вони всі однакові, а розрізняються лише візуальним стилем.

Високоякісна броня “мародерів”, як правило, являє собою важку пластинчасту екіпіровку, броня “ковенанта” явно заснована на екіпіровці лицарів-тамплієрів, а частини броні “синдикату” являють собою предмети на тканинній основі, які в кінцевому підсумку зроблять вас схожим на чумного доктора.

Звичайно, фракцію можна поміняти. Натисніть клавішу k, закладку” біографія “і знайдіть там пункт”змінити фракцію”. Просто? так, але ні. По-перше, вам доведеться чекати 120 днів з моменту вступу. По-друге, ви зможете приєднатися тільки до найслабшої зі сторін конфлікту. Виходить, якщо ви спочатку стали членом найслабшої з організацій, то виходу звідти у вас немає.

Кожна зміна фракції призведе до втрати вашого попереднього рангу і значків фракції. Фактично, ви будете в значній мірі будете починати з нуля в даному аспекті гри. Ось так все суворо.

Як бачите, в new world гільдії і фракції пов’язані між собою практично нерозривно, і одне має на увазі під собоюІнше. І це-добре! навіть якщо ваш стиль гри не привертає до постійного pvp, ви завжди можете внести свій внесок у розвиток спільноти через крафт і видобуток ресурсів. А егоїсти нехай йдуть до сесій. Вам тут не раді! до зустрічі на полях битв антуріума, авантюристи!