Відомий інсайдер том хендерсон , який заробив репутацію правдивими витоками по іграх серії call of duty і battlefield , розповів про розставання компанії sony interactive entertainment і французької студії quantic dream . Виходячи з його слів, відносини між сторонами могли зіпсуватися на стадії створення detroit: become human . Команда девіда кейджа спочатку нібито бачила цю гру іншою-з чотирма протагоністами замість трьох.

Якщо вірити хендерсону, крім сюжетних ліній маркуса, кери і коннора, в detroit: become human повинна була з’явитися “андроїд-повія зі світлим волоссям і величезними грудьми” .

“я не жартую”, – підкреслив інсайдер.

Саме ця четверта героїня і пов’язані з нею сюжетні елементи стали однією з причин рішення sony якомога швидше закрити стару угоду з quantic dream (спочатку сторони домовлялися про створення трьох ексклюзивів для playstation – ними стали heavy rain, beyond: two souls і detroit: become human) і завершити на цьому співпрацю, додав хендерсон.

Інсайдер також розповів, що після випуску beyond: two souls студія девіда кейджа працювала над грою з відкритим світом під кодовою назвою project karma , яка в підсумку перетворилася в project solstice , а потім була скасована. Її дія повинна була розвернутися в космосі.

” після двох років розробки project solstice скасували. Sony хотіла, щоб третя гра студії для playstation базувалася на технодемке “кара”, яку quantic dream раніше показала громадськості. Движок quantic dream також виявився проблемним при створенні проекту з відкритим світом”.

Після релізу detroit: become human і завершення контракту з sony студія вирішила випускати мультиплатформенні ігри і зайнялася видавничою діяльністю. Вона також отримала від партнерів з sony дозвіл на перенесення своїх ексклюзивів playstation в steam і epic games store.