Повна перевірка товарного знака на унікальність в сервісі brand-search.ru дозволяє отримати вичерпну інформацію щодо ймовірності збігів з існуючими позначеннями, навіть з урахуванням тільки розглянутих для реєстрації заявок

Просунута перевірка товарного знака на унікальність

Підготуватися до оформлення заявки на реєстрацію товарного знака в роспатенті тепер легше. За допомогою нової платформи brand-search.ru можна отримати вичерпні дані щодо ризиків, з урахуванням передбачуваних збігів навіть з ще тільки розглянутими заявками.

Онлайн-сервіс brand-search.ru є новим інструментом для перевірки товарних знаків на унікальність. Якщо провести неякісну і неповну перевірку найменування, є ймовірність отримати відмову в реєстрації і в зв’язку з цим витратити зайві гроші і час. Проведення широкої перевірки дозволить виключити такий варіант. Перевірити товарний знак на унікальність на платформі brand-search.ru можна з урахуванням вже зареєстрованих заявок, а також ще знаходяться на розгляді або тільки отриманих роспатентом.

У повному звіті brand-search.ru міститься:

  • передбачувані шанси на реєстрацію товарного знака;
  • список всіх найменувань, які протиставлені вашому в суміжних класах мктп;
  • перелік всіх ризиків і поради щодо їх усунення;
  • список всіх доменів, що копіюють або мають схожість з перевіряється найменуванням.

Чому потрібна перевірка товарного знака?

У зв’язку з тим, що товарний знак індивідуалізує бренд фірми, обов’язково необхідно забезпечити його унікальність. Він може використовуватися у вигляді звукового, словесного, образотворчого, комбінованого позначення.

За допомогою зареєстрованого товарного знака бренд захищається від копій. Завдяки цьому, можна виключити позови і фінансові втрати, наприклад, в ситуації зіткнення з патентним тролем. Тим більше, що в окремих ситуаціях судовий орган може внести заборону для організації на використання позначення, яке їй не зареєстровано.

Але створення унікального товарного знака тепер є все більш складним. Роспатент щороку отримує десятки тисяч заявок. Відмовляють більш ніж 10% заявників. Найчастіше причиною для цього служить те, що відсутні відмінні риси і є схожість з товарним знаком, який вже зареєстрований або проходить цей процес.

Якщо провести повну всебічну перевірку до того, як буде подана заявка на реєстрацію в роспатент, ймовірність відмови може бути мінімізована.

Як провести перевірку позначення?

Якщо перевіряти самостійно, така перевірка буде досить важким процесом з невисокою репрезентативністю. Можна скористатися для пошуку звичайними пошуковими системами (гугл, яндекс) або спеціальними онлайн-сервісами. Пошуковими системами будуть видані лише найбільш явні збіги (наприклад, зазначені в змі, рекламі). Інтернет-сервіси в більшості своїй надають такі послуги за плату, та ще й не завжди можна розраховувати на отримання від них актуальної інформації, тому що користуються вони обмеженими базами даних.

На відкритих онлайн-ресурсах відсутні відомості щодо позначень, що проходять реєстрацію. А якщо не буде враховано перелік поданих заявок, то ймовірність відмови збільшується разом з витратами власника товарного знака: цілком можливо, що доведеться займатися його виправленням, а також подачею повторної заявки на реєстрацію. До того ж в інтернет-сервісах здійснюється пошук лише товарних знаків, але не інших об’єктів інтелектуальної власності, що охороняються.

Проблеми полягають і в механіці перевірки: не в кожному випадку, діючи самому, можна врахувати всі класи мктп, де потрібно виконати пошук схожих позначень.

Але тепер з’явилася надійна альтернатива. За допомогою онлайн-сервісу brand-search.ru можна вивчити відомості щодо товарних знаків, назв і доменів. Останній варіант все більш актуальний. Доменні імена стають частиною брендів і вибір оптимального домену має таке ж велике значення, як і захист назви або логотипу.

Враховуючи те, що платформі brand-search.ru доступні до перегляду закриті бази даних, які регулярно оновлюються, і подані заявки в роспатент, цей інтернет-сервіс може надати можливість для повної перевірки товарного знака.

Результати проведеної перевірки завжди вичерпні, достовірні та актуальні, що є основним принципом функціонування платформи. Використання сервісу буде корисно не тільки для допомоги фірмам в оперативному захисті власних брендів, але і для того, щоб запобігати потенційним порушенням: платформа дозволяє відстежувати загрозу щодо того чи іншого товарного знака або фірмового найменування.