Розробники прийдешньої пригодницької гри kena: bridge of spirits зі студії ember lab поділилися в блозі playstation інформацією про те, як створювалася головна героїня гри і як в неї вдихнули життя.

Дизайн персонажа для неї спочатку придумав ванчана ” vic ” інтрасомбат, з яким розробники вже працювали раніше.

У перших начерках героїня була зовсім юною дівчинкою, але пізніше, разом з розвитком сюжету і механіки гри, розробники зрозуміли, що вона повинна бути трохи старше. У підсумку кінцеву модель в 3d втілив родріго гонсалвеш.

Розробники кажуть, що дуже багато сил було вкладено в опрацювання анімації героїні, а також рухів її волосся і одягу. Вітер буде розвивати локони кени і стане невід’ємною частиною гри, як і інші елементи, які сприятимуть зануренню в гру.