Фінансовий директор amd девіндер кумар (devinder kumar) не оминув увагою захід deutsche bank – благо, проводилося воно вже в традиційному заочному форматі, а тому не вимагало витрат часу і зусиль по переміщенню в просторі. Безсумнівно, деяка частина обговорення стосувалася питань дефіциту компонентів і амбіцій amd по нарощуванню виручки в цих непростих умовах.

Джерело зображення: amd

Представник amd не став приховувати, що компанія в ситуації, що склалася приділяє особливу увагу поставкам компонентів з максимальною додатковою вартістю, і в цьому відношенні серверні процесори є найбільш пріоритетним видом продукції. Клієнтський сегмент залишається на другому місці, але і в ньому amd воліє насамперед поставляти більш дорогі моделі процесорів, включаючи мобільні для ігрових ноутбуків.

Планування поставок в тісній зв’язці з клієнтами є невід’ємною частиною логістичної стратегії amd. Зараз, коли обсяги виробництва багатьох компонентів обмежені, вона намагається не постачати клієнтів «зайвою» кількістю процесорів, якщо вони не зможуть випустити пропорційну кількість комп’ютерів через брак комплектуючих стороннього виробництва. Надії на подальше збільшення частки ринку amd пов’язує саме з показниками виручки, а не натуральними величинами на зразок кількості проданих процесорів.