Зараз китайська компанія lenovo є найбільшим виробником персональних комп’ютерів у світі з часткою ринку в 24 %, але ставку в своєму подальшому розвитку вона робить на послуги і технології штучного інтелекту. У наступні три роки витрати на розробки будуть подвоєні, а чистий прибуток теж повинен збільшитися в два рази.

Джерело зображення: nikkei asian review

Про цільові показники повідав в інтерв’ю ресурсу nikkei asian review генеральний директор lenovo ян юаньцин (yang yuanqing). Стратегія “smarter technology for all” передбачає збільшення витрат на розробки в найближчі три роки до $8,7 млрд в сукупності за весь період. Значна частина цих коштів буде спрямована на розвиток технологій штучного інтелекту та послуг у корпоративному секторі. Багато з них будуть надаватися за передплатою, а все необхідне клієнтам «залізо» буде надаватися в оренду.

У найближчі два роки, за прогнозами керівництва lenovo, ємність ринку пк буде перевищувати 350 млн пристроїв на рік. У другому кварталі послуги забезпечили тільки 7 % всієї виручки lenovo, але в цьому виді бізнесу норма прибутку в три рази вище, ніж при реалізації персональних комп’ютерів. Напрямок послуг, за словами юаньцина, буде відігравати ключову роль у розвитку компанії в найближчі роки. За три роки компанія повинна за рахунок цього подвоїти чистий прибуток.

Охорона здоров’я, освіта та роздрібна торгівля — ось ті галузі, від яких lenovo очікує отримати максимальну віддачу при реалізації своєї стратегії розвитку сфери послуг. Фінансовий сектор теж розширить використання принципу ” великих даних» і штучного інтелекту для підвищення якості послуг та їх персоналізації. Експерти вважають, що орієнтація lenovo на зовнішній ринок таїть в собі деякі загрози, пов’язані з геополітичною невизначеністю. У другому кварталі виручка lenovo в обох америках досягла частки в 33% від сукупної, рідний для компанії китай опинився лише на другому місці з 27 %, а чверть виручки компанія отримала в країнах європи, африки та близького сходу.