psychonauts 2

Що відрізняє хороші, цікаві ігри від реальних шедеврів, які фанати будуть навіть через 16 років без сиквелів? по-справжньому талановиті люди біля керма. Так, може не завжди їм удаютсявистріли точно в ціль, але якщо потраплять, то ви їх точно не забудете, та ще й не побачите аналогів. Кодзіма, міямото,мікамі, номура, йоко таро, мішель ансель, джон ван канегем,девід перрі, пітер моліньє (і багато-багато інших) і сьогоднішня зірка тімшейфер. Цих людей знали всі геймери 90 – х і початку двохтисячних. Ітем прикро, що останнім часом все більше розробників создаетобезліченние конвеєрні ігри, схожі один на одного як дві капліводи, а авторські проекти, які дійсно унікальні ісделани з душею і свободою від маркетологів майже всі пішли на індісцену, але без грошей щось видатне створити дуже важко.уявіть собі фіналку, резидент, героїв меча і магії, мгс і т.п. Без бюджету. Так, зараз є відгомони тих років і гроші +творчу свободу дають людям типу кодзіми, але їх одиниці. І чуюпісля того, що зробив кодзіма, соні і його зажене під каблук таккак продажі були дуже середні. Сумно.

Так ось, тім шейфер один з реальних старожилів, що стояли у основігровой індустрії і створив першу відому гру ще в 1987году. Але справжня слава прийшла до нього в дев’яностих. Едініциігроков тих років, хто не чув про the secret of monkey island, day of the tentacle, full throttle , grim fandango , вони сталіжівой класикою. Особливо з огляду на, що багато з них получілінедавно ремастери. Це був золотий час квестів. Зараз оніпревратілісь в інтерактивне кіно, але мені здається не тому, що жанр став нікому не цікавий, просто гідні гри в ньому практично перестали з’являтися. І навіть я, ніколи не любівшійквести і в ті роки, отримав величезне задоволення від fullthrottle. Це були дуже самобутні захоплюючі ігри, з поройнеобичнимі геймплейними для жанру механіками, дуже яркіміхарізматічнимі персонажами і візуальним стилем, а також прекраснимсюжетом з величезною часткою гумору. Це тім шейфер, його фірмовий стильі коли він відійшов від жанру,з якого почав і створив psychonauts, а потім brutal legend по ним відразу відчувалося, що доклав рукутот самий майстер. Так ось перші психонавти були справжніми. Перлиною тих років, абсолютно самобутніми і аналогівяким не було всі ці роки до появи сиквела. Критики були вдіком захваті, гру хвалили всі кому не лінь, а багато погравшіесразу стали фанатами і навіть через 16 років про гру не забули, як ія. Не те, що зараз, коли часто навіть пройшовши щось рік тому неможу згадати, про що там було, все настільки сіро і банально. На жаль, то були часи, коли індустрія палила напалмом видаючи постійнопросто хмару хітів і психонавти, загубившись на тлі ааа хітів зрекламними бюджетами більше, ніж розробка всієї цієї гри, несмогли стати по-справжньому касовими, незважаючи на свою якість. Даї складно її продавати. Занадто гра божевільна, той же маріо і поруч стояв, і у неї специфічний візуальний стиль, але при цьому глубінасюжета і опрацювання світу і персонажів в рази краще, ніж убольшінства набагато більш «реалістичних» ігор. А коли бруталледженд теж не зміг стати касовим, у студії почалися проблеми. Іми вже втратили всяку надію на сиквел цього шедевра. Але шейферне здався і на аналогу кікстартера почав збір коштів. І йому вдалося! фанати занадто любили оригінал, тому було собрановидающее кількість бабла для даного майданчика. Але, на жаль, часи змінилися, а психонавти далеко не інді гра. Тому цих грошей було недостатньо на реалізацію навіть половини задуманого.але тут на допомогу прийшла майкрософт і врятувала сиквел. В результаті шейферу дали карт бланш на створення всього, що він задумав і воно того варте! я нарешті знайшов свою кращу гру ! психонавти 2! і я не думаю, що хоч у чогось, чтодолжно вийти восени, є шанс її переплюнути.

Хто мене читає напевно знає, що з іграми у мене стало все складніше. За дайджестами і їх частоті це помітно. І не тільки тому, що я трохи засмучений адміністрацією. Граючи зараз я всебольше відчуваю, що займаюся абсолютно тим же, чим і всі етідесяткі років. Нас перестали намагатися здивувати чимось, крім графона.часом гри перестають бути іграми, запозичивши все у кіно іпозволяя лише час від часу натискати кнопки, ще й зроблено 1 в1 як в сотні інших ігор. Особливо цим страждають клонірованниепріключенія від третьої особи у соні, де змінюється тільки сюжет ісеттінг. А ось в чому відмінність життя після, тлоу 2 і анчартедагеймплейно впевнений відразу навіть назвати не зможете.

Сюжети стають все серйозніше і дорослішими, ще й з домішкою«європейських цінностей» (хоча психонавтів 2, на жаль, це теж необошло), але при цьому вони забувають нас розважати. Робити весело. Яуже почав забувати що означає слово фан, особливо коли делокасается великих проектів. Хоча інді теж в п’ятій точці, там наодин хіт припадає по 20 його клонів 1 в 1 з перемальованими моделями або гри однієї ідеї, де все інше зроблено погано.винятки є, але їх все так само вкрай мало. І адже на етомпроблеми сюжетів не обмежуються. Зараз всі себе думають профспілками роблячи абсолютно безідейні клішовані історії, інтерес до яких пропадає через п’ять хвилин гри, зате роликів ітексту вистачить на книгу + фільм. Звичайно є вау історії, але в 90% випадків краще б сюжету не було взагалі, а гра залишалася б грою.так ось поспішаю порадувати, в психонавтах дуже хороший, пророблений і глибокий сюжет, за яким цікаво стежити. Не найкращий у світі, але мені до самого кінця було цікаво, що далі це закінчиться. Хоча вважаю, що у фіналі вони небагатопереборщили з вотетоповоротами. Враховуючи, що немає локалізації ідостатньо складна мова з темрявою ігор слів, я так і не зрозумів все доконця((

Це просто дивно! гляньте скріншоти і ролики, здається щоавтори робили все це під важкими наркотиками (і на всемпротяжении гра не дуже намагається це спростувати), але при етомдіалоги, опрацювання світу і мільйона дрібниць в ньому просто вражає.вони змогли головне! цей божевільний світ працює за своєю логікою і внего абсолютно віриш, занурюєшся і з часом сприймаєш всепроисходящие там дивацтва як норму. Персонажі там такі, але живі і тривимірні не тільки графікою. І мореюмора. Самого різного, дуже дурнуватого або побудованого на грі. Часом сміявся просто в голос. Так, не вся гра потік топовихшуток, але як мінімум забавно мені було до самого фіналу і посмішка дуже сходила з обличчя. Причому словесного гумору нітрохи не більше, ніжвізуального, я просто не можу не сміятися бачачи всю цю наркоманію,що показують нам творці) і ось це все показательпо-справжньому авторського бачення і істинного таланту тіма шейфера.це його проект і ніхто більше так не зможе зробити. А благодаряденьгам майкрософт виглядає гра хоч і явно не на ааа рівні, нодля ігор категорії б з недоступними простим смертним бюджетами. Це не hat in time, яка начебто і виглядає нормально іявно робилася з душею, але як же відчувається брак грошей зовсім. Тут немає божевільних красот і технологічності нового ретчета, ноі світ в рази унікальней, різноманітніше і цікавіше, за компанію сісторією і діалогами, ніж там. Це справжній алмаз, який умеетпоражать. Як сказав редактор easy allies (колишні gametrailers.com) в обговоренні гри, він абсолютно не розуміє як гра може непоправитися комусь. Він знає,що такі люди повинні існувати, але йому їх не зрозуміти. І я з ним згоден. Психонавти не ідеальні, оминусах поговоримо, але такі ігри виходять раз в 16 років і до третьої частини, якщо вона буде, і не побачимо більше.

А тепер трохи розповім взагалі про що дана гра . Ви 10річний психонавт на ім’я раз (скорочення від распутін). Після подій першої частини, яка тут показана дико смішним і стильнимроліком, що розповідає про основні події оригіналу, ми попадаемна базу психонавтів, де стаємо інтерном і починаємо своеобученіе з не самими доброзичливими, але вкрай кумедними колегами. Азатем потрапляємо в клубок подій, що загрожують життю всіх, хто нас оточує. Основна сюжетно-геймплейна фішка гри в тому, що ми можемо змінювати особистості людей, вирішувати їх проблеми і знаходити тайнизалезая їм в мозок. У прямому сенсі) через двері)) ну а що можетбыть цікавіше, безумней, і загадковіше розуму інших людей, темболее в такому дивному світі? тут то шейфер і відривається по повній, представляючи такі унікальні і божевільні світи, що інші ігри могутудавіться від заздрості зі своєю нудьгою і банальністю. Спойлерити нехочеться, тому просто приклад. Як вам світ, який являетсясмесью казино і госпіталю?) де ви будете намагатися прибрати вперсонажа манію до азартних ігор, що з’явилася з вашої вини, азаодно шукати спосіб виграти місцеві монети. Все це зробленонастільки винахідливо, що складно передати словами, треба простопроходити самому! а іншіСвіти ще набагато нестандартніші. Вообщетакіе абсолютно позамежно дивні світи в іграх гігантскаредкость, згадується чомусь відразу американ макгі еліс, та івсе, тому подібні проекти неможливо переоцінити.

геймплей ж у своїй основі дуже простий за складністю 3дплатформер. Але це ні краплі не означає, що одноманітний. Видовврагов тут досить багато, до кожного потрібен свій підхід у використанні однієї з 8 винахідливих пси-здібностей. Але боевв грі від сили відсотків 10 і це жодного разу не мінус, вони забавні, але їх більше, стали б втомлювати, а так просто идеальнаяконцентрация. При цьому платформінг незважаючи на простоту набагато різноманітніший і незвичайний. Чого там тільки не придумували.кожен світ чимось особливим, так запам’ятовується. Вистачає механік, які використовуються лише в межах одного-двох рівнів. А вже візуальнотам взагалі завжди вершина оригінальності. Як вам рівень, гденастолько капає на мізки пропагандистська пісенька в піонерськомстилі, що ви будете всіма силами шукати грамофони в секретнихкомнатах, що б її відрубати?))) але насправді причина нізкойсложності не тому, що стрибати прямо елеметарней нікуди. Як разтут зовсім не халява, можна і по 10 разів зірватися за 10 секунд.просто за падіння в прірву віднімають незначну кількість життів.і що б» померти ” повністю (що зі мною не сталося жодного разу завсю гру, хоча в цьому заслуга 3 воскрешалок з магазину ще) нужнораз 30 впасти в одному і тому ж місці, тому що лечилки тут покаждом кроку. Якщо б за падіння відразу смерть і до чекпоінту, то тутхардкор був би на рівні ранніх маріо) а для самих уберкріворуких вменю є ще й помічники на кшталт безсмертя та інші спрощення. Але яне знаю для яких це бабусь і дворічок зроблено) загалом ця ігране про челлендж, а про шикарний смішний сюжет, який до концустановітся серйозніше, похмуріший і драматичніше, хоч і не безрегулярного потоку жартів. Та й взагалі діти не зможуть його зрозуміти,занадто багато напівнатяків. А також фан. Чистий і незамутнений.психонавти 2 просто розважають не викликаючи ні едінственнойотріцательной емоції і роздратування! істинний шедевр і топовийпример якими повинні бути справжні ігри. Як тоді, в золоті є наша улюблена індустрія. Тут навіть маркерів немає куди йти.але дизайнер рівень справжній майстер і не дарма їсть свій хліб, такщо застрягти шанс дуже низький незважаючи на велику кількість відкритихлокацій.

мінуси. насправді майже всі типові для проектів нижчеааа рівня. Часом персонаж не чіпляється, хоча повинен був. Невидимі місця, незручне управління в бою – лише 4 психосили висятна тригерах, а інші 4 треба постійно перемикати з кругового поля, при цьому майже всі потрібні регулярно і в боях і в стрибках. Ну і “цінності”. Гаразд в грі є інвалід і різні національності, ядаже зовсім не звернув на це увагу, поки не почув в одномобзоре. Але ось геї… Абсолютно непотрібні, недоречні і раптовісеред ключових персонажів. Це засмучує. Бісять коли пхаютлишь для того, що б було. Ще й мало не поцілувалися, слава богамсцену перевели жартома. Але це єдиний момент, який реальноразочаровал, а так тема зовсім боком в грі,це вам не лайф изстрендж 2 в якій коли геї почали нести околесицу про гноблення, хоча мужик пішов до мужика з сім’ї після 20 років шлюбу і кинув, мені блювати захотілося + розбити йому пику і зненавиділету отже вкрай посередню гру остаточно.

підсумок. я не знаю кому цю гру можна не рекомендувати. Развечто ви не любите платформери. Ну я не любив квести, але шейферталантом залучив і мене в свою гру цього жанру. А про психонавтів ячитал вже коменти від тих, хто не любить зовсім платформери, але отігри в захваті. Хтось написав, що в житті не грав ні в чтоподобное) ще б пак, з подібного тільки перші психонавти 16 летнейдавності. від мене 100 з 100 незважаючи на невеликі технічні проблеми, в тому числі і з управлінням. Ну і для російськихмінуси це відсутність локалізації. З огляду на, що в грі дуже багатотексту і діалогів, причому не найпростіших і без пауз і повторів, асюжет дуже хороший, без знання мови ви втратите половину часу. Але творці кажуть, що може додадуть російський ікітайскій трохи пізніше, так що не все втрачено,прецеденти бувають, хоч і дуже рідкісні. Так що чекайте. Хто знає мову, там ужевибирайте самі вчиняти злочин проти себе, ігноруючи даний факт чи ні. Знаєте, ця гра повернула мене в золоті временапс2. І адже вона дійсно звідти, коли вийшла перша частина іочень багато в чому на неї схожа. Хоч сиквел і краще майже по всемпараметрам, про більше я і мріяти не міг. Гра створена, що робити. Тут одні з кращих босів, що я бачив, оченьізобретательни як геймплейно, так і візуально, шкода їх мало (оченьламповая, але при цьому опрацьована в дрібницях історія з шикарнимиперсонажами, яких ви однозначно запам’ятайте і полюбите! та рідкісна гра, про яку без тіні сумніву можна сказати, що зроблена здушою і любов’ю дійсно талановитими людьми, бажаючими лише того, що б нам було весело і цікаво. Це справжня пригода.уявіть, тут і збиралки, яких позамежна кількість, дикопріятно і цікаво збирати навіть якщо не йдете на трофеї, ще іхорошенько прокачують персонажа, а без прокачування до фіналу реальнобыл б хардкор. Ну а після фіналу можна пошарпатися з всеміперсонажамі отримавши забавні діалоги. А також відправиться в любойпройденный світ (можна і до фіналу) якщо захотіли платину, в которыхмелкие зміни, але теж можна знайти. До речі з приводу ціни. У стіме вона 2000, власникам пасу взагалі, безкоштовно. Але я купив, хоча грав саме в геймпассе. Такі ігри я однозначно хочу в колекцію! але на пс4 вона стоіт4к! і ось це вже серйозно. Але вирішувати вам. Пройти можна за 15-20годин. Якщо пропустити ролики і діалоги, яких тут годин на 5, ічего не збирати, то і за 5 годин легко пробігти. На плаху нужнопод 30 годин, головне купіть в магазині множник випадає валютиі знижки, інакше доведеться фармить після фіналу. Мені гра точно непоказалась короткою, скоріше ідеальною. Трохи більше хоч на одинбольшой рівень і я б втомився, але вона закінчилася тоді, когдоследует. Відразу видно наскільки шейфер розуміє що потрібно гравцям.мабуть і гру робив таку, в яку сам гратиме з неймовірним задоволенням. І спасибі йому за це повернення в мої студентські роки, коли ігри мене чіпляли набагато сильніше, ніж зараз. Хочненадовго, але він нагадав за що я завжди любив індустрію і надеюсьподобних унікальних проектів надалі стане більше, інакше я іправда зовсім втомлюся від нескінченних банальностей ісамоповторів.

Не зовсім розумієте досі, що вас чекає? тоді точно должнипосмотреть цю пісеньку, яку виконує сам джек блек, вони давнопріятелі з шейфером. Це квінтесенція божевілля і оригінальності, що чекає в грі) не сюжетний спойлер, а скоріше по яскравій події, так що хто не боїться вкрай не раджу пропускати.

А кому цікавий приклад гумору, ось шикарний необов’язковий діалог.жартів в такому ключі дуже і дуже багато, але гумор дуже разнообразенот найпримітивніших жартів, до тих, які відразу і не дійдуть.