Геймдизайнер брендан грін оголосив про відхід зі студії krafton, яка займається підтримкою і розвитком pubg, і створення незалежної студії playerunknown productions. Майже відразу ж грін дав зрозуміти, чим він буде займатися в новій команді – він буде розвивати ідеї та технічні напрацювання, над якими встиг попрацювати в krafton.

Реклама

Головна мета для брендана гріна-навчитися створювати величезні світи, площа яких обчислювалася б сотнями квадратних кілометрів. На таких локаціях могли б одночасно перебувати тисячі гравців одночасно, але реалізувати подібне за допомогою існуючих технічних рішень просто неможливо.

Саме тому playerunknown productions займеться розвитком нейромережі, яка буде генерувати для величезних світів новий контент щоразу, як гравець зайде на цю локацію. Брендан грін стверджує, що його нова команда зайнята зараз створенням технології, яка дозволить створювати масштабні відкриття ігрові світи. У найближчому майбутньому студія покаже результати своїх напрацювань.

— playerunknown (@playerunknown)september 3, 2021

Також стало відомо, що таємничий проект prologue, який був анонсований ще в кінці 2019 року, стане своєрідним випробувальним полігоном для нової технології. Prologue запропонує гравцям дістатися з одного місця на карті в інше через згенеровану нейромережею місцевість. За допомогою даного проекту брендан грін хоче показати іншим розробникам, що його концепт — робоча ідея. Будемо стежити за розвитком подій.