Захистити особисті дані на комп’ютері від копіювання, перегляду іншими людьми і видалення найлегше за допомогою пароля. Його можна поставити навіть в тому випадку, якщо під час установки os windows пункт про створення облікового запису адміністратора був пропущений. Захистити інформацію, що зберігається на жорсткому диску або в папках користувача, можна декількома способами. З’ясуємо, які дії потрібно виконати, щоб поставити пароль на комп’ютер або ноутбук (способи для обох пристроїв ідентичні).

Найпростіший і швидкий спосіб закрити особисті дані для перегляду іншими людьми-створити обліковий запис і захистити її паролем. Зробити це можна через меню «параметри windows». Викликають вікно натисканням з клавіатури win + i (кнопка з емблемою ос і англійська буква i). Переходити на англійську розкладку не потрібно. У вкладку “параметри” можна потрапити через меню пуск. Потрібно натиснути правою клавішею миші на емблемі ос в панелі.

  1. у вікні вибрати “облікові записи»;
  2. у лівому меню вікна вказати” параметри входу»;
  3. у правій частині знайти блок “пароль»;
  4. натиснути кнопку” додати»;
  5. заповнити поля нового вікна, натиснути “далі”.

Захист встановлений. Тепер після включення пк і завантаження операційної системи на вітальному робочому столі буде відображатися обліковий запис, вхід в яку можливий тільки після введення кодового слова. Його доведеться вводити кожен раз після занурення комп’ютера в сон (час бездіяльності можна встановлювати вручну через параметри).

цікаво! упевнитися в тому, що захист встановлена, можна або перезавантаживши пк, або натиснувши з клавіатури комбінацію кнопок win+l. Обидві операції викинуть користувача в вітальний робочий стіл ос, де з’явиться іконка з обліковим записом і полем для введення кодового слова.

Різновиди захисних паролів

Придумати складний для злому пароль — непросто, як і запам’ятати його. Щоб надійніше захистити дані і уникнути проблем зі входом в призначений для користувача робочий стіл, можна використовувати додаткові засоби блокування — графічний пароль або pin-код.

важливо! кнопки для їх постановки стануть активними тільки після того, як буде встановлений основний пароль на учетку в системі windows. Без нього кнопки “додати” будуть неактивними.

алгоритм постановки pin-коду: важливо! графічний пароль вийде поставити тільки на комп’ютерну техніку з сенсорним екраном. Принцип блокування полягає у виборі фотографії або картинки (умова — повинна бути збережена на жорсткому диску) з подальшим зазначенням на ній важливих зон. Їх може бути кілька. Наприклад, на фотопортреті виділити кругом, овалом або прямокутником очей і підборіддя, вухо і брову. При вході в учетку з’явиться фотопортрет, на якому потрібно обвести заданим чином вибрані раніше об’єкти.

Спосіб № 2: використовуючи обліковий запис microsoft

Створюють учетку у вікні «параметри». Тільки в лівому блоці треба вибрати меню»ваші параметри”. У правому меню відобразяться характеристики користувача. Тут потрібно знайти ” увійти замість цього…”.

  1. заповнити пропоновані у вікні поля;
  2. натиснути “далі”.

Створення учеткі microsoft не тільки захистить інформацію, але і дозволить синхронізувати параметри системи. Так в разі переустановлення ос не потрібно буде налаштовувати пк і додатки повторно, досить увійти в аккаунт. Виконується і перенесення буквено-цифрових кодів системи. Після перезавантаження на вітальному екрані з’явиться іконка з чистим полем для введення пароля.

Спосіб №3: використання командного рядка

Якщо користувач працює як адміністратор, то для установки пароля на комп’ютер або ноутбук можна використовувати командний рядок. Її легко викликати короткою командою cmd в рядку пошуку windows, далі натисніть правою кнопкою миші і запустіть команду «як адміністратор».

після діють так:

  1. ввести запит ” net users»;
  2. натиснути з клавіатури enter;
  3. зі списку з’явилися облікових записів вибрати потрібну (якщо таких немає, випаде тільки ім’я пк);
  4. внести запит “net user ім’я користувача пароль” (перед кожним наступним словом ставлять пробіл), де «ім’я користувача» — назва облікового запису, а пароль — буквено-цифровий код;
  5. підтвердіть натисканням на enter.

Захист особистої інформації встановлено. Перевірити правильність виконання операції можна перезавантаженням пк або натисканням win+l з клавіатури. На вітальному екрані відобразиться вікно з призначеним ім’ям облікового запису і чистим рядком для введення буквено-цифрового коду. Комбінацію клавіш win + l зручно використовувати для швидкого закриття учеткі. Наприклад, коли навколо багато людей, а потрібно терміново відлучитися від комп’ютера. Чекати поки він “засне”, в цьому випадку нераціонально.

Закриття облікового запису паролем — легкий і надійний спосіб захистити дані від копіювання, читання і видалення. Але потрібно придумати складний код, інакше його нескладно буде зламати. Не варто нехтувати і полем підказка. У разі якщо кодове слово буде втрачено або забуте, вона допоможе його згадати.