Що перейшла під контроль китайської geely британська марка lotus досі демонструвала наміри запропонувати клієнтам електричний гіперкар evija вартістю $2 млн, але тепер стало зрозуміло, що цією моделлю все не обмежиться. До 2026 року lotus представить чотири нових електромобіля і відкриє новий виробничий майданчик в китаї.

Джерело зображення: lotus

Як наголошується в прес-релізі, нове підприємство lotus в ухані почне роботу вже в цьому році, з часом воно зможе випускати по 150 тисяч електромобілів на рік, до 2024 року тут буде побудована штаб-квартира lotus technology. Розвиток цього майданчика обійдеться китайським власникам бізнесу майже в $1,2 млрд, що збираються тут електромобілі зможуть проходити випробування прямо на спеціалізованих стендах, де колеса будуть розкручуватися до швидкості 230 км/ч.

Платформа lotus premium подарує життя чотирьом новим моделям електромобілів. Вже в наступному році буде представлений кросовер класу e по імені type 132. Роком пізніше з’явиться чотиридверне купе type 133, що відноситься до класу e, а в 2025 році вийде більш компактний кросовер type 134 класу d. Нарешті, в 2026 році lotus випустить type 135 — новий спорткар на електротязі. Уніфікована платформа дозволить компанії створювати пасажирські електромобілі з колісною базою від 2889 до 3100 мм, що оснащуються силовими установками з акумуляторами ємністю до 120 квт·год, що підтримують зарядну інфраструктуру з напругою 800 в. Електромобілі на цій платформі зможуть розганятися до 100 км/год менш ніж за три секунди.

Виробництво у великобританії буде збережено, але очевидно, що масові моделі електромобілів, якщо цей термін взагалі можна застосувати до продукції марки lotus, будуть випускатися на новому підприємстві в ухані. Примітно, що перший електромобіль марки tesla, який отримав ім’я roadster, створювався саме на шасі lotus elise, тому своїм успіхом американський конкурент частково зобов’язаний британському виробнику спорткарів.