Щорічний рейтинг BrandZ Top 100, в який входять найбільш дорогі компанії, поміняв свого фаворита. У списку лідерів-брендів, який традиційно підготували рекламна компанія WPP і консалтингове агентство Kantar, на першому місці вперше виявилися не Apple і не Google, почергово очолювали список більше десяти років.

Творці рейтингу віддали перемогу бренду Amazon, одному з найбільших світових рітейлерів. Ще в минулому році компанія «скромно» розташувалася на третьому місці рейтингу, і з того моменту її вартість зросла більше, ніж на 50%, досягнувши позначки 315,5 млрд. доларів.

Серед причин, які на цей раз принесли перше місце світовому ритейлеру в списку BrandZ, аналітики назвали такі відмінні якості, як інноваційний підхід до максимізації виручки, якісні послуги для споживачів і вміння випереджати своїх конкурентів.

Слідом за лідером на другому місці опинилася корпорація Apple, яка показала зростання +3% в порівнянні з минулим роком. Її вартість оцінили в 309,5 млрд. доларів. Замикає трійку світовий пошуковик Google (+2%) і вартістю 309 млрд. доларів. В минулі роки, починаючи з 2007 року, ці світові гіганти завжди займали вершини рейтингу компаній, по черзі змінюючи один одного на першому місці.

Рейтинг 2019 року, куди увійшли найдорожчі бренди, а також де вперше змінився лідер, відзначився та іншими цікавими деталями. Так, найдорожчою китайською компанією стала Alibaba із зростанням +16% і капіталізацією 131,2 млрд., потіснивши китайський інвестиційний холдинг Tencent. Бренди розмістилися на сьомому і восьмому місцях відповідно, при цьому Alibaba вперше зуміла обігнати Tencent, яка зменшила за рік свою вартість на 27% до 130 млрд. доларів.

На шостій позиції другий рік поспіль залишається соціальна мережа Facebook, яка оцінюється в 159 млрд. доларів. Іншим знаменитим соціальним ресурсом, що потрапили в рейтинг, став набирає все більшу популярність Instagram, кількість користувачів якого перевищила мільярд. Йому дісталося «всього» 44 місце, проте за рік сервіс показав надзвичайно стрімке зростання, збільшивши вартість на +95%.

У нинішньому рейтингу найдорожча компанія в світі Amazon завоювала свій статус багато в чому завдяки потужному річного зростання. Деякі бренди, що увійшли до Топ-100, нехай і не потрапили в першу десятку, але показали не менш швидке зростання. Серед них Über з збільшенням вартості +51% (53 місце), Netflix з +65%, посів 34 місце.

При складанні списку, куди входять найбільш дорогі компанії, аналітики використовують професійні ринкові дані Bloomberg і дані декількох мільйонів споживачів в усьому світі. При цьому відбувається аналіз понад 160 тисяч різних компаній на 50 ринках. У минулому 2018 році лідером рейтингу стала Apple.

Джерело: http://3das.com.ua/